Tokyo Revengers - Ken Wakui

Kdybyste měli možnost vrátit se zpět v čase, udělali byste to? Zpět do vašeho mladšího já? Jaké by to bylo? O tom se Takemiči přesvědčí na vlastní kůži.


Manga Tokyo Revengers není plná příšer, mágů, démonů ani shinigami. Tuhle mangu ovládají tokijské gangy, je plná nekončícíh rvaček a bojů. Pokud se nebojíte skupin násilníků a rváčů, tak sledujte příběh Takemičiho.
 
Takemiči Hanagaki, šestadvacetiletý mladík žijící ve svém malém bytě v Tokiu, nesnáší svou práci i nadřízenou. Takemiči přemítá nad svým zkaženým životem, dokud neuvidí nejnovější zprávu o smrti jeho bývalé dívky Tačibaně. Hinata Tačibana, Takemičiho spolužačka ze základní školy a zároveň jediná dívka, se kterou chodil, se stane obětí nejnebezpečnější zločinecké organizace, na kterou jsou všichni krátcí - Tokio Mandžikai
 
Osud, či štěstí Takemičiho uvrhne zpět do doby před dvanácti lety. Zpět do těla svého čtrnáctiletého já. Do doby, kdy se jako náctiletý delikvent účastnil všech možných rvaček s jinými gangy.  Jeho slavná éra může znovu začít, nebo snad skončí ještě dřív než začne? Musí se soustředit na důležitější úkol, teď má šanci zachránit Tačibanu.
 
I když v Tokyo Revengers bude převládat násilí,  krev a neustálé souboje, nepůjde jen o to. Dějová linka se rychle pohne kupředu a uplete zcela nový rámec událostí, časových linek a skoků a následných změn. Mladý Takemiči si musí počínat chytře a mazaně, aby se dostal k šéfovi Tokio Mandžikai. Když se nepředvídatelný Mandžiró Sano - současný boss nejnebezpečnější organizace - dostane do hledáčku Takemičiho, není cesty zpět.
 
Dokáže Takemiči změnit minulost, a tím nastolit úplně novou budoucnost? Bude schopen změnit chod věcí, nebo jeho rozjeté plány nakonec vyústí v události, které budoucnost ještě zhorší? Začíná boj se štěstím a náhodami, kdy se osud směje Takemičimu do tváře.
 
Já končím u prvního dílu, kdy jsem si mangu sice s chutí přečetla, ale celková zápletka ani styl kresby pro mě není. Děj se odehrává rychle, přesto mě manga nebavila tolik a vyklubalo se z toho něco přeci jen trochu jiného, než jsem původně čekala. Nakonec ani postavy mě nedokázaly navnadit na další díly. Pokud ale nepohrdnete mangou plnou rvaček a soubojů, tak mi věřte, že tahle manga je přesně pro vás.

 

Autor: Ken Wakui
Nakladatelství: Crew
Rok vydání v ČR: 2022
Překlad: Vít Ulman
Počet stran: 196

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky